Translate

dissabte, 2 de novembre del 2013

Referent d'aula : Fer Connexions

Una nova estratègia per modelar amb els nostres alumnes, de moment us presento el referent d'aula:


1.      Quan llegeixo un text, vaig establint lligams amb mi mateix.

Ø  Què és el que jo crec sobre el que estic llegint?
Ø  Quines són les meves sensacions referents al text?
Ø  Què penso i opino sobre el tema que explica l’autor?
Ø  Algun personatge em recorda a mi mateix o a alguna vivència que jo he tingut?

2.    També puc fer relacions o connexions del text amb altres parts del text i amb altres textos.

Ø  A quin altre text em recorda aquest escrit?
Ø  Aquesta idea ja s’ha explicat en un paràgraf anterior?

3.       Puc connectar aquest  text amb el coneixement que jo ja tinc del món.

Ø  A què em recorda de les coses que jo sé del món?
Ø  Amb que ho relaciono del món que m’envolta?
Ø  Jo ja sé coses sobre aquest tema i ara les puc ampliar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teva opinió. Vols algun aclariment?